Login op je LinkedInprofiel en kies Edit Profile. Bovenaan je profiel is nu een grijzige balk zichtbaar, dat is de nieuwe header. In die balk staat een korte uitleg over de header met daarachter een i-icoon. Klik daarop. Upload je foto. Sleep de foto op de goede plek. Worden er belangrijke delen van je foto afgesneden, probeer dan een andere uitsnede. Pas de grootte van je browserscherm aan, voornamelijk de breedte, om te kijken hoe de foto reageert. Als je tevreden bent, klik je op Save.
|
Kijk nu eens naar hetzelfde stappenplan, maar dan anders:
|
Hoe zit dat?
Opsommingen maken je teksten duidelijker door grote lappen tekst op te delen in hapklare blokken. Daardoor zijn ze makkelijker te volgen voor je lezer. Dat is alles...
Grofweg zijn er twee soorten lijstjes: gesorteerd en ongesorteerd. Een gesorteerde lijst heeft een duidelijke volgorde, aangegeven door (Romeinse) cijfers of letters. Een ongesorteerde lijst heeft geen duidelijke volgorde en zou in principe in elke volgorde kunnen staan. Dus de lijst die ik hierboven als voorbeeld gebruikte, zou eigenlijk als volgt moeten zijn:
|
To do
En dan mijn favoriete lijstjes: afvinklijstjes! Bijhouden wat je gedaan hebt, is natuurlijk het makkelijkste als je de acties kunt wegstrepen of afvinken.
Log in op je LinkedIn profiel. Kies Edit Profile. Bovenaan je profiel is nu een grijzige balk zichtbaar, dat is de nieuwe header. In die balk staat een korte uitleg over de header met daarachter een i-icoon. Klik daarop. Upload je foto. Sleep de foto op de goede plek. Worden er belangrijke delen van je foto afgesneden, probeer dan een andere uitsnede. Pas de grootte van je browserscherm aan, voornamelijk de breedte, om te kijken hoe de foto reageert. Als je tevreden bent, klik je op Save. |